nimava
wlan
xelion

Bekijk ons assortiment


Uitgelicht

  • UCPLUS
  • GoIntegrator
  • KSS Call Suite

UCPLUS

UC Plus is een verzamelnaam van software applicaties gebaseerd op Computer Telephony Integration (CTI). Deze applicaties zijn ontworpen om de communicatie binnen uw organisatie te verbeteren. De UCplus producten kunnen worden toegepast op een grote verscheidenheid aan telefooncentrales en integratie met de meest gebruikte CRM- en database toepassingen. U zult verbaast zijn over de simpele gebruikers interface en de vele mogelijkheden.
 
Met UCplus kunt u eenvoudig communiceren vanuit uw computer, maar er is meer dat u kunt doen met UCplus. Zo kunt u onder anderen:

  • Oproepen ontvangen
  • Oproepen doorschakelen
  • Belgeschiedenis bekijken
  • Lijst met recente oproepen bekijken
  • Bellen met een klik van de muis
  • Zoeken in adresboek(en) 
  • Chatten (berichten sturen)
  • Presence (beschikbaarheid).

Beschikbare licenties voor ucplus zijn:

Express

Alle belfuncties die u nodig hebt met een simpele klik. Bellen, doorverbinden, wachtstand, ruggespraak enzovoort, plus integratie met Microsoft Outlook, Lotus Notes en Google Places.

Extra
Alle functies van de ucplus Express licentie met een aantal geweldige extra functies, zoals voorkeursapparaatselectie, op beschikbaarheid gebaseerde acties en het Presence combined view venster.
 
Fusion
Alle functies van ucplus Extra met veel aangepaste en standaard CRM-applicaties en databases. Dit maakt direct toegang tot relevante informatie mogelijk, waarbij de eindgebruiker ervaart om veel efficiënter te werken, dit bespaart de klant uiteindelijk tijd en geld.
 
Operator Console
Volledig scherm PC gebaseerde Attendant Console, ontworpen om de snelheid en efficiëntie van het beheer van gesprekken in uw bedrijf te verbeteren. Inclusief CRM integratie, directe berichtgeving en multi-site ondersteuning.
 
Mobile
Google Android en Apple iOS ondersteunend. Laat bellen en samenwerking tijdens het rijden, de beschikbaarheid en productiviteit verhogen, en het verminderen van de kosten. 

Skype for Business Integratie
Twee gebieden van Skype for Business integratie zijn beschikbaar via de ucplus PC cliënt wanneer geïnstalleerd op een PC waarop ook de Skype for Business cliënt actief is. 

Hoewel de meeste gespreksbediening nog steeds wordt gedaan door middel van de ucplus cliënt, kan de Skype for Business gebruiker gesprekken starten via de ucplus cliënt, of door gebruik te maken van de "Bellen via bureautoestel" optie in de Skype for Business cliënt. Als "Update Skype for Business status wanneer je in gesprek bent" is aangevinkt in de ucplus PC cliënt configuratie, wordt de Skype for Business cliënt status automatisch ingesteld op "in gesprek" als het toestel een gesprek start of een oproep ontvangt, of op "Niet Storen" als het toestel op DND wordt gezet. 

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen of naar onze website voor deze applicatie www.ucplus.nl.